f
s
f

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipis cing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis theme natoque

Follow Me
TOP
Image Alt
Informacje

Dla Rodzica

Najczęściej Zadawane Pytania

Szanowni Państwo, poniżej znajdziecie zbiór najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie.

KTO JEST ORGANIZATOREM OBOZÓW?

Organizatorem obozów jest MyMusic Sp. z o.o. Sp.k., który jest właścicielem marek: Young Stars Camp, #WAYTOYOUNGSTARS CAMP oraz Sylwia Lipka Camp.

CZY OBOZY SĄ ZGŁOSZONE DO KURATORIUM I PODDAWANE KONTROLOM?

Tak, nasze obozy są zgłaszane do kuratorium i podlegają kontrolom odpowiednich placówek.

JAKI JEST CEL WYJAZDU?

Celem wyjazdu jest stworzenie warunków dla młodzieży do rozwijania ich zainteresowań i zdolności oraz spędzenia wymarzonych wakacji. Chcemy stworzyć niepowtarzalną atmosferę sprzyjającą zawieraniu nowych przyjaźni, samorozwoju a także bliższym poznaniu idoli Waszych dzieci.

DOSTĘPNOŚĆ GWIAZD/EKSPERTÓW/GOŚCI SPECJALNYCH

Program obozu Young Stars Camp w zależności o tego czy jest to camp dla największych fanów czy edukacyjny (#waytoyoungstars) przewiduje obecność gwiazd/gości specjalnych/ekspertów w każdym dniu obozu.

JAKIE ZAJĘCIA BĘDĄ SIĘ ODBYWAŁY NA YOUNG STARS CAMPIE?

W programie obozu znajdują się bardzo zróżnicowane. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce: Program przy każdym turnusie.

W JAKICH GRUPACH BĘDĄ PROWADZONE ZAJĘCIA?

Zajęcia prowadzone będą w grupach maksymalnie 30 osobowych.

JAKA JEST INFRASTRUKTURA OŚRODKA?

Obozowicze będą zakwaterowani w komfortowych pokojach 2-, 3-,4- lub 5- osobowych z łazienkami oraz TV (w wybranych pokojach). Wi-fi działa na całym obiekcie. Ośrodek dostosowany jest do osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, oznacza to, że większość zastosowanych pryszniców jest typu „walk in – bez brodzika. W trakcie obozu korzystać będziemy z sal oraz stołówki, boiska, namiotu koncertowego oraz plaży. Prosimy mieć na uwadze, że stołówka znajduje się w osobnym budynku niżeli gdzie są zakwaterowani uczestnicy YSC.

Organizator dołoży starań, by uwzględniać sugestie dot. rozlokowania uczestników. Ostateczna możliwość ich spełnienia będzie warunkowana możliwościami lokalowymi.

JAK UCZESTNICY OCENILI OŚRODEK ``ZACISZE BIS`` W 2018 ROKU?

Uczestnicy obozów Young Stars w 2018 roku ocenili w naszych ankietach:

  • OŚRODEK – bardzo dobrze. Każdy czuł się komfortowo i bezpiecznie. Za atut uważano ładne leśne otoczenie i malownicze położenie nad jeziorem. 
  • POKOJE – jako przytulne, przestronne, czyste i schludne. Młodzież chwaliła także wyposażenie pokoju.
  • WYŻYWIENIE – jako smaczne i bardzo dobrze dostosowane do specjalnych diet. 

Zwracamy uwagę, że Ośrodek dostosowany jest do osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, oznacza to, że większość zastosowanych pryszniców jest typu „walk in – bez brodzika. Prosimy też pamiętać, że Ośrodek ulokowany jest tuż nad jeziorem w lesie.

CO JEŚLI MOJE DZIECKO JEDZIE Z KOLEGĄ/KOLEŻANKĄ?

Uwagi do kwaterunku należy zgłaszać w uwagach rezerwacji, bądź drogą mailową. Organizator dołoży starań, by uwzględniać sugestie dot. rozlokowania uczestników. Ostateczna możliwość ich spełnienia będzie warunkowana możliwościami lokalowymi.

WYŻYWIENIE ORAZ SPECJALNE DIETY

Codziennie będziemy spożywać 4 posiłki: śniadanie, obiad, deser oraz kolacja w restauracji naszego ośrodka. Jeśli dziecko stosuje jakąś specjalną dietę bardzo prosimy o zawarcie tego w kwestionariuszu który dostają Państwo do uzupełnienia. Dołożymy wszelkich starań by wymogi żywieniowe Państwa dzieci były spełnione na jak najwyższym poziomie.

JAKIE SĄ KWALIFIKACJE WYCHOWAWCÓW/INSTRUKTORÓW?

Kadra pracująca z dziećmi to wykwalifikowani instruktorzy oraz wychowawcy z odpowiednim przygotowaniem praktycznym oraz merytorycznym do pracy z dziećmi.

ILE DZIECI BĘDZIE MIAŁ POD OPIEKĄ JEDEN WYCHOWAWCA?

Grupy wychowawcze będą liczyły 15 – 20 osób.

W JAKI SPOSÓB MOŻNA KONTAKTOWAĆ SIĘ Z WYCHOWAWCĄ W RAZIE PROBLEMÓW?

Na czas trwania turnusu uruchomiony zostanie numer telefonu do kierownika wychowawców, z nim można będzie kontaktować się w razie jakichkolwiek problemów lub pytań. Numer zostanie Państwu podany drogą mailową przed rozpoczęciem turnusu.

CZY NA CAMPIE BĘDZIE OBECNY LEKARZ?

Oczywiście. W trakcie trwania obozu na Campie będzie lekarz dostępny 24h.

AUTOKAR/DOJAZD WŁASNY?

Organizator umożliwia uczestnikom dojazd na Camp autokarem po trasie opisanej w zakładce TURNUSY. Istnieje również możliwość dowozu dziecka bezpośrednio na Camp, w takim wypadku prosimy o dostarczenie dzieci w wyznacoznych godzinach w 1 dzień obozu.

BEZPIECZEŃSTWO AUTOKARU?

Każdy z autokarów a także kierowców wiozących Wasze dzieci na Camp zostanie gruntownie sprawdzony przez policję pod kątem usterek, ważności dokumentów oraz trzeźwości kierowców.

ILE SZTUK BAGAŻU MOŻNA ZABRAĆ NA OBÓZ?

Uczestnik obozu jest uprawniony do wzięcia ze sobą JEDNEJ sztuki bagażu (które jest w stanie samo unieść) oraz 1 sztuki bagażu podręcznego.

KWESTIONARIUSZ, POTRZEBNE DOKUMENTY?

W trakcie procesu rezerwacji dostaną Państwo umowę oraz kartę kolonijną do wypełnienia oraz odesłania na adres mailowy biura. Ponadto do Państwa wglądu udostępniamy Warunki uczestnictwa, Regulamin Campu oraz Ogólne Warunki Ubezpieczenia.

INFORMACJE O LEKACH/ALERGIACH/CHOROBACH/DIETACH?

Wszelkie informacje dotyczące stanu zdrowia Państwa dzieci prosimy zamieszczać w karcie kolonijnej w odpowiednich rubrykach. Pozwoli nam to na zapewnienie Państwa dzieciom jak najlepszej opieki. Organizator zastrzega sobie prawo do niezakwalifikowania uczestnika na obóz po otrzymaniu karty kolonijnej oraz informacji na temat stanu zdrowia dziecka.

CO ZAWIERA CENA?

Pakiet zawiera: zakwaterowanie w pokojach wieloosobowych; 9 noclegów; 9 śniadań, 9 obiadów, 9 deserów, 9 kolacji oraz prowiant na drogę powrotną; opieka doświadczonej kadry pedagogicznej i instruktorskiej; ubezpieczenie NNW; koncerty, specjalistyczne warsztaty oraz spotkania wg unikalnego programu danego obozu; nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej; oraz dodatkowe atrakcje.

FAKTURY

Klient ma prawo wystąpić o wystawienie faktury w terminie do 30 dni po ukończonym turnusie obozu Young Stars Camp. Prosimy  przesłanie osobnego maila z prośbą o wystawienie FV wraz z danymi, na które powinna zostać wystawiona. Jeśli przy rezerwacji zostanie tylko złożona prośba o FV to zostanie ona wystawiona na dane z rezerwacji.

JAK DOKONAĆ REZERWACJI MIEJSCA?

Rezerwacja miejsc na Young Stars Camp odbywa się tylko i wyłącznie poprzez stronę internetową www.camp.youngstars.pl. Start sprzedaży: 20.02.2019

Nie ma możliwości rezerwacji telefonicznej lub mailowej.

GDZIE NA STRONIE MOGĘ DOKONAĆ REZERWACJI?

W zakładce TURNUSY znajduję się pole z przyciskiem ZAREZERWUJ, które zostanie uaktywnione w dniu sprzedaży miejsc. Po kliknięciu w przycisk pojawi się FORMULARZ REZERWACYJNY – dedykowany turnusowi, z którego strony wybrało się ZAREZERWUJ.

ROZŁOŻENIE NA RATY, TERMINY

Opłata rozłożona będzie na 2 części: pierwsza w wysokości 30% pełnej wartości obozu płatna do 3 dni po dokonaniu rezerwacji. Pozostała część kwoty wpłacona musi zostać maksymalnie 30 dni przed rozpoczęciem turnusu.

NIE ZDĄŻYŁAM ZAREZERWOWAĆ MIEJSCA NA TURNUS. CO TERAZ?

W sytuacji kiedy na dany turnus wyczerpane zostaną wszystkie miejsca, organizator uruchamia listę rezerwową. Jeżeli wcześniej zapisana osoba nie opłaci na czas pierwszej raty (t.j. 3 dni robocze), pierwsza osoba z listy rezerwowej jest powiadamiana o przyznaniu miejsca na Young Stars Camp i ma 3 dni robocze na opłacenie pierwszej raty czyli 30% wartości kwoty.

JAKIE INFORMACJE NALEŻY PODAĆ W FORMULARZU?

W formularzu należy wypełnić dane osobowe i kontaktowe prawnego opiekuna oraz podopiecznego. Prosimy o podanie prawdziwego wieku dziecka (a nie zaznaczania np. 2019, ponieważ taką osobę nie obejmie ubezpieczenie) oraz płci dziecka.

CZY UDAŁO MI SIĘ ZAREZERWOWAĆ MIEJSCE?

Otrzymanie MAILA z potwierdzeniem rezerwacji oraz z linkiem do UMOWY i DANYCH DO PRZELEWU ZALICZKI jest równoznaczne z potwierdzeniem rezerwacji.

JAK WYGLĄDAJĄ WARUNKI REZYGNACJI?

W przypadku rezygnacji z imprezy turystycznej przez Uczestnika z powodów niezależnych od MyMusic Sp. z o.o. Sp. k., w szczególności poprzez niedostarczenie karty kwalifikacyjnej, niedotrzymanie terminów płatności, choroba uczestnika lub inne przypadki losowe, MyMusic Sp. z o.o. Sp. k. zastrzega sobie prawo żądania zapłaty kwot stanowiących równowartość rzeczywistych kosztów poniesionych w związku z dokonanymi już przygotowaniami do zorganizowania imprezy turystycznej na następujących warunkach:

• rezygnacja na więcej niż 50 dni przed obozem – zwrot w wysokości 100% poniesionych przez Klienta kosztów

• rezygnacja w okresie 50-21 dni przed wyjazdem – zwrot 70% całkowitych kosztów wyjazdu

• rezygnacja na mniej niż 21 dni przed obozem – zwrot 50% całkowitych kosztów wyjazdu

Organizator zaleca Uczestnikowi zawarcie ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy u dowolnego ubezpieczyciela.

You don't have permission to register